Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

245 -89 m47 ei lähde irti

  • 17 Vastauksia
  • 4697 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: 245 -89 m47 ei lähde irti
« Vastaus #15 : 06.11.2015, 10:46:21 »
En oo mitään ohjuritappeja käyttäny ja hyvin on laatikot vaihtuneet. Pakoputki kannattaa irrottaa ensimäisestä liitoksesta niin kone pääsee kallistumaan paremmin taaksepäin ja laatikko on helpompi punnata pois ja paikoilleen. Samaa auto pukeilla ja selällään auton alla metodia olen monesti käyttänyt. Takaisin laittaessa vaikein osuus on nostaa laatikko vierestä rintakehän/mahan päälle :D Itseltä onnistuu paikoilleen laitto helpommin niinpäin, että polvilla nostaa etupäätä ja käsillä laatikon perästä, toisinpäin ei saa kunnolla lykättyä laatikkoa paikoilleen. Pieni hallitunkki ja vanerin tms. pala tunkin alla (sen verran iso, että tunkkia saa liikutettua sen päällä puolisen metriä) on havaittu käteväksi apuvälineeksi. Tunkki auton pituussuuntaisesti auton alle ja laatikko tunkin päälle niin saa helpommin nostettua ja lykättyä hollilleen.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa jannev

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 69
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 -89 m47 ei lähde irti
« Vastaus #16 : 06.11.2015, 11:05:18 »
Kiitos vinkistä.
Onko sulla ollut "koura" tunkin päässä pitämässä vaihteistoa niin ettei se putoa tunkin nokan kupista?
245 -89 B230KG (non-Kat)

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: 245 -89 m47 ei lähde irti
« Vastaus #17 : 06.11.2015, 11:47:18 »
Ei ole ollut, aika hyvin se pysyy tunkin nokassa kun löytää tasapainokohdan tai nostaa ihan kytkinkopan vierestä ja kädellä nostaa takapäätä.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

 

Carcom Oy  Elekma