En oo mitään ohjuritappeja käyttäny ja hyvin on laatikot vaihtuneet. Pakoputki kannattaa irrottaa ensimäisestä liitoksesta niin kone pääsee kallistumaan paremmin taaksepäin ja laatikko on helpompi punnata pois ja paikoilleen. Samaa auto pukeilla ja selällään auton alla metodia olen monesti käyttänyt. Takaisin laittaessa vaikein osuus on nostaa laatikko vierestä rintakehän/mahan päälle

Itseltä onnistuu paikoilleen laitto helpommin niinpäin, että polvilla nostaa etupäätä ja käsillä laatikon perästä, toisinpäin ei saa kunnolla lykättyä laatikkoa paikoilleen. Pieni hallitunkki ja vanerin tms. pala tunkin alla (sen verran iso, että tunkkia saa liikutettua sen päällä puolisen metriä) on havaittu käteväksi apuvälineeksi. Tunkki auton pituussuuntaisesti auton alle ja laatikko tunkin päälle niin saa helpommin nostettua ja lykättyä hollilleen.