Ite heitin sen maihin vaan, ei se niin kirkas ole et häikäsee 
Joo itekin laitoin siihen samaan maahan ku mustankin ja ei tuntus olevan liian kirkas

Sitten surullisempiin uutisiin.. Se mitään päästöihin vieläkään menny

yli tuhatta näytti vieläkin palamattomat, vaikka innovate väittää, että optimaalilla tyhjäkäyntikin. Liekkö sitten se filtteri menny siitä testeristä taas tukkoon. Ei menny myöskään kaverin vakio volvo samalla tekniikalla

Se oli kuitenkin just leimattu yms. Pitää ens viikoks vaihtaa vielä vakiosuuttimet ja bp-säädin niin jos se sitten.. Miten paljo tekee ysissä tuo katti? Että pitäskö tuonne nyt tökätä joku racekatti paikalleen?
Innovate myös kertoi, että siinä vaiheessa ku ahtopaineet karkaa eli 5000rpm jälkeen niin myös vetää TODELLA rikkaalle seoksen. Eli siis itse pelkäsin, että vetää siinä vaiheessa laihalle. Kiihtyminen kuitenkin loppuu heti kun vetää sinne noin 9AFR.
Tähän varmaan auttaa se, että ostaa toimivan ja isomman portin.
Kuinka paljon seokseen vaikuttaa pieni vuoto esim. pakosarjassa? Tuntuu jostain fuskaavan. Putkiston tarkastin. Vuoto kohta vaan niin vaikea paikantaa ku on tuo pakosarja semmonen käärmeenpesä ja sitä eristettä päällä..