Noin. Nyt alkaa hahmottua suunnitelmat tän projektin suhteen

Lisätään viritystasoa kun ei kestä. Eli Pentalaisen kampuraa, lohkoa, takomäntää, h-profiilia, tietty uudet laakerit ja männänrenkaat ja tiivisteet, öljysumut lohkoon, sintterilevy sre asetelman seuraks, pari kiloa pois vauhtipyörästä jne.
Litratilavuudeks noin 2,5litraa.
Kannen vein tarkastettavaksi vaikka siinä ei jälkiä ollut. Ei ollu pultit lähteneet irti kiertokangilta. Veikkaisin, että pääs nakuttamaan ja mäntä petti, veivi pääs pyörimään 360 rikkoen molemmat kyljet lohkosta katketen iskujen seurauksena. Jotain tällasta. Paremmin en osaa sanoa, csi kutsua paikalle

Joo nelosen veivi oli ässä mutkalla. Kolme ehyttä mäntää näyttäs olevan, mutta varmuudella kaksi. En taida uskaltaa myydä sitä nelosen mäntää kellekään kuitenkaan. Teen tuhkakupin vaikka

Tässäpä vielä kuvia. Nauttikaa. Kiitos.







