Joo Juhau mainitsi tuossa viestitellessä, että DTA:kin vois olla varteenotettava ehdokas myös hintansa puolesta.
Nyt ois laatikko paikoillaan, mutta vastustus on kovaa. Laatikkoa aiemmin pois repiessä katkesi se tukitanko, joka pitää vaihdekepin paikallaan. Siis se mihin keppi kiinnitetään seegerillä. Ja siis tästä tangosta katkesi se kumilurpakkeeseen työntyvä osa. Minä sitten aikani tuumittua ratkaisin ongelman poraamalla 4mm poralla vaakasuoraan reijän katkeamiskohdasta läpi ja puikkasin 4mm pultin läpi. Sitten pulttiin kiinni holkki joka menee kumilurpakkeeseen. Katotaan nyt mikä on sitten kepin asento, että onko sillä seinälläkään

Jakopään osia oottaa ja toivottavasti huomenna sais turbon ja pakosarjan hakia Fin-turbolta. Turbo on siis laippamuutoksen kohteena siellä. Tulee t3-laippa, jossa alkuperäistyylinen urossyvennys. Muistelin jotenkin, että laippa ois vakiosarjassa ollu t25, mutta sotkin jotenkin sen garrettin t25-mallimerkintään

Oiskohan kellään ylimääräsenä jotain V-nokkaa tai muuta vastaavaa, joka vielä menis vakio venajousilla? Tuo tee-nokka on hanurista.