Tää ysi taitaa kohta mennä talviunille. Ens kesää varten aletaan kerätä osia sitten. Alan tehdä käyttöautoa tuosta reikäsestä seiskan röntästä. Ahtaskohan sen vai ei?

Miten mahtais toimia mienehköillä ahdoilla ja sillä garrettin isolla möykyllä? Ei mahtais hukkistakaan huutaa ku eikös sen syötöllä voi rajata

Turbon pakosarjahan löytys tuolta hallista siihen jne. Kellä ois käännettyä peltivannetta siihen? Sit tontittaa sen kunnolla ja hitsaa loppuun, nostaa tuon rempatun D24 koneen keulalle ja vähän liian isolla pakoputkistolla melua tyhjästä

Taakse "lexus" valot ja etuvilkut kans samaan henkeen. Hmm..
Siihenhän mahtuis aika paljon poppikoneitakin

Ja vielä edittiä! Jos joku tarvii Sardin kopio paineensäädintä niin ottaa yhteyttä. Ei ole kertova. 1:1 on toi ja mittarilla, joka ei näköjään syystä tai toisesta toimi. Hintaa lähetyskuluineen 40e ja uusi on.