hyvää kannanottoa porukalta

Tatech ollu mielessä siks, että ainakaan hirveen pahaa en oo keltään kuullu sen tiimoilta + kehuneet jopa selkeäksi. Saa olla tosiaan selkee nimittäin, en oo pelannu säädettävien ruuttien kanssa yhtään. Eli tässä semmonen uus "aluevaltaus" tiedossa ja vaatii varmasti aikaa ja hermoja päästä sisälle asiaan valitsipa sitten minkä ruutan hyvänsä. Tatechin suhteen vielä se, että mulla tuttuja joiden kautta vois saada hieman edukkaammin härpättimen.
Megaa tähän ei tule, LH tuolla ei pysy. Lopputulema vielä auki.
Ei varmaan tommosta putkee tarviikaan noille tehoille, mut koska siitä ei haittaakaan ole niin tehdään jööti. Sitä paitsi jos nyt joku ei ole vielä huomannut niin pidän äänistä

Hitsari kaverin kanssa sopimus, jotta tehdään nyt kunnolla ettei tartte kokoajan turata. Kylkiputki pysynee, joskin vaimenninhan sinne tökätään. Pakosarja tehdään mallintamalla tuota KKD:tä, mutta muutamin pikku muutoksin. Mielestäni käsittämätön tuo turbon laipan vinoon asettaminen. Laippa tulee nyt suoraan niin, että dp pääsee lähtemään suoraan taaksepäin. Samalla vielä muutos isompaan pakopesään, jossa v-pand, koska olen suoraan sanottuna kyrpiintynyt 6bolt systeemiin, joka ei mielestäni ole millään tavalla nykyaikaa. Kaiken on käytävä nopeasti ja sutjakasti! Varsinkin kun tänä kesänä mikään ei ole vastustanut ja ikinä ei ole tarvinnut noita aukoa!
