juu tää on hyvä tieto

putkiston teen tähän vielä, se pakosarja myöhemmin ja imuputken ja vaparin laitan ihan vaikka ulkonäön ja äänen vuoksi

On muutenkin tuo suodatin ihan tukossa. Kohta on asfaltti rullalla!

Puristussuhdelaskurin perusteella reilu 12:1 puristus tulee tähän huoltoautoon.
Alkuperäisessä kannessa oli M-nokka. Hemmetin hyvä alakerta tuossa on silmämääräisesti. Ei minkäänlaista porrasta sylintereissä. Ei se kyllä kolisekaan edes kylmänä.
Tunnin verran puuhasteltiin tupakkitaukoineen ja paskanjauhamisineen. Homma jäi kesken, koska tili ei ollutkaan tullut vielä ja copper gasket cement jäi siten kaupan hyllyyn. Kyllä, Cometic menee paikalleen. Jätän yhden kolmesta tiivistepellistä pois ja tämän perusteella siis laskettu tuo 12:1. 0,8mm jää tiivisteen paksuudeksi kokoonpuristettuna. Huomenna työpaikalla vielä puhallan pakosarjan ja muutamia pisteosia, jotka sitten maalaan niin tulle siistimpi yleisilme.
Tässä tämän päivän römpsät.
P.T nuljaamassa pultinkantoja


Bemarikin jakso heti paremmin sulattaa nakkia, kun oli vollen kansi takapaksissa!

Savun hälvettyä tarkastimme kytkennät..

Valkosen läjän portti alkaa olemaan valmis. Ne venttiilin nuljaantuneet "lukkoruuvit" porasin helsvettiin ja pomo sorvasi m6 kierteen venttiilin keskelle. Reikä portin yläosan läpi ja nyt siis kätevämpi avata ja kohdistuu suoraan.. Vielä tukkia nuo ruuvireijät ja lyödä läjään. Venttiilin seetipinta oikaistu ja nyt saattas pitääkin hieman paremmin. K-lineria meinasin ensin venttiilille, mutta se ei ollutkaan niin väljä, että olisi kannattanut nähdä vaivaa. Kunhan huoltoauton saa kasaan niin pitäs sitten valkosesta pakosarja vielä käyttää pöydällä, että saa pinnapultin porattua pois ja holkitettua. Myös molemmat takapyörän laakerit ovat menettäneet henkensä. Kuskin puolen takarengas lonkkaa 1cm sivusuunnassa.. Pitäs vaihtaa ennenku pääsee hatelikkoon tuolla

Ollaan ehken lähössä Hötsiinpäin tosiaan ens viikolla sitten.