En oo tännekään nyt hetkeen päivittänyt. Auto seisoo pellon reunassa niillä sijoillaan mihinkä sen lopputalvella tyrkkäsin.
Lohko on tullut jo aikoja sitten porauksesta ja hyvä on. Liekkirenkaita ei tähän tullut, vaan KLracingiltä tarttui kovat pinnapultit ja Cometicin peltitiiviste matkaan. Kampura tasapainotettu ja heittoa oli kokonaista 2g. Kaikki tiivisteet, stefat, laakerit, veivit, männät jne. moottorin kasaukseen tarvittava on hankittu lukuunottamatta vauhtipyörää ja kytkintä. Joten hiljalleen pitäs alkaa vaan kasailemaan. Toki kansi pitää vielä työstää ja purkat laskea sopiviksi yms.
Tänään sitten tulin ehkäpä järkiini ja päätin pelastaa tämän korin rataurheilulta. Suunnitelmat siis elävät ja muuttuvat siten, että "röntän" tekniikka tulee näillä näkymin tähän hieman lisää piristettynä - noin 300heppaisena. Se on käyttöautolle ihan sopivasti. Samalla tehdään uusi johtosarja ja Mega siirtyy röntästä myös ohjaamaan moottoria. Yksinkertaisesti harmittaisi liikaa jos radalla lipsauttaisi tämän korin ruttuun, koska eihän sitä koskaan tiedä. Tuo käyttisröntän kori taas on semmonen, jonka uhraan mielihyvin ratakäyttöön. Lisäksi röntässä on edelleen melkoisen paljon vikoja, joiden korjaukseen en jaksa nähdä enää vaivaa kun pihassa on toinen kori, jossa kaikki toimii.
Poikain kanssa pidettiin mietintärinkiä ja ehkäpä swappi toteutuu jo alkusyksystä.
Jatketaan taas kun jotain tapahtuu.
//Hege