Hiljalleen etenee, saa nähdä ajetaanko ensi kesänä...

Mittareita touhuilin paikalleen ja johdotin valmiiksi odottamaan kytkemistä. Laitoin nuo "vähemmän tärkeät" tuonne vänkärin puolelle:

Ostin siis joku aika sitten kasan noita Autometerin Sport Comp-sarjalaisia käytettynä, on ne vaan aika race.

Tuo sulakerasia tulee vaihtumaan, joten en vielä kytkenyt mittareita. Täytyy selvitellä tuosta sekamelskasta tarpeelliset johdot ja karsia ylimääräiset pois.
Alkuperäisen mittariston paikalle tulee paneeli mihin laitetaan samaa sarjaa vedenlämpö- ja öljynpainemittarit, sekä seosmittari. Todennäköisesti hommaan AEM:n, on uudemmalla LSU 4.9-anturilla ja kaverin suprassa vastaava on pelannut hienosti. Tyyliinhän olisi toki kuulunut analoginen mittari, mutta luettavuuden takia mennään modernimmalla vaikka vähän tyylirikko onkin. Samaan paneeliin sitten tarpeelliset merkkivalot. Kierroslukumittarin paikka vielä vähän avoinna, ehkä kojelaudalle jos en muuta keksi.
Vaihteistoksi hieronut boostin kanssa kauppaa tuollaisesta pienemmästä 6-vaihteisesta ZF:stä, onpahan sitten kerralla kunnollinen ja ylivaihteella niin ei ole perävälityksen kanssakaan ihan niin nuukaa. Köyhän ei ole varaa ostaa halpaa vai miten se meni.

Kytkimeksi tuli hetki sitten Kulmamieheltä teräsvauhtipyörä ja -765 SRE. Näille meinasin ottaa KL-kimpasta kaveriksi 6-lapaisen jousitetun sintterilevyn. Luulisi pitävän näin kevyessä korissa ja kukas sitä tietää irtoaako tuosta moottorista ikinä edes kunnolla voimaa.
