Jos on AW30 tulossa, niin laittele vaikka YV:tä. On niksit tiedossa, miten tuon saa kestämään kohtuullisella vaivalla.
Kuten joskun mainittu taannoin, AW30-43 menee sinne alle tällä kertaa.
Modattu "kytkin"koppa on ollut odottamassa nykyisen laatikon laukeamista, kuten alle menevä AW.
Samalla vaihtuu ajovaloumpiot uusiin ja sinne menevät ledit, jotta saadaan maksimaalinen hyöty ehjistä umpioista.
Syyläri vaihtuu myös, kuten takajousetkin (kuormajouset). Kaikki varmaan yllättyvät, jos kerron syylärin mehivän päädyistään hitusen....

Pitäisi rakennella se laatikon ohjain nippuun ja tehdä siihen softa. Olen tässä mietiskellyt minne sen megashitin laittaa (ohjauspylvään vierelle?).
Ahtimen vaihdon teen hitusen myöhemmin, kunhan olen päättänyt, minkä sorvaan sinne vähimmällä vaivalla. Varsinaisesti tehoja ei enää haeta, eikä lisään kääntöä mutta pakopaineita haluan vähentää hitusen. Tosin siinä samalla vaihtuu sitten hattukin koneelle. Eli nyt sorvaan sen vanhan oikaistun ja hitusen hieraistun 530:n lohkon katolle.
Laitan nykyisen 530:n sorvattavaksi (kevyt porttaus, oikaisu ja isommat pakovenat).
Olipa muuten lompakkoa keventävä motonet käynti, kun sieltä katosi ~€300,- nesteisiin ja uuteen akkuun.