Aattelin vedellä pohjan mustaks kun sitä sattuu löytyyn aikasemmasta chevyvanin maalailusta.
Ja yltäpäältä valkoseks, yllätys kun sitäkin sattuu oleen ehkä tarpeeks.
Mutta tuskin kerkeen maalaileen ennen talvee.
Noissa kuvissa ei näy ees kaikki mätä mitä tuosta yksilöstä löytyy..

Revin tuosta 440 osia nyt tohon amatsouniin, mä en tarkalleen tiedä mikä katsastusmiehen näkemys on jos koittaisin integroida polkimet ja pääjarrusylinterin ja tehostimen ainakin tuosta vekottimesta amatsoniin ja ehkä ohjaus juttuja…
Vai kannattaako vaan muokata se amatsoonin oma tehostimen ihmeen jatko tötterö ton 440 sopivaks?
Autot on helvetin hankalia tommosten juttujen osalta, mopot on helpompia.
Paitsi noi pelti hommat, aivot narikkaan ja zum zum kaikki missä on mätää pois ja sitten uutta zäp zäp tilalle.
Ei tarvi funtsia..

Ai niin ja taas oli hyötyä tästä foorumista kun kiroilin että miten helvetissä ne oven avauskahvan ja ikkuna jutun saa irti, kunnes luin ton sun päiväkirjan Zippola.


Tankki ennen rapsuttelua.

Tankki rapsuttelun jälkeen.. Lasta meni läpi muutamasta kohdasta. Hienoa.
Muutenkin kuumottavaa lämmitellä tommosta peltikippoa kuumailmapuhaltimella, kun putkista nousee höyryä ja bensa haisee.


Saunavolvon päivät on luetut!

Plasma on hyvä apuväline.

Kunnes tajusin että tankissa on bensaa aivan helvetisti!
Bensaletkuja olin tuosta myös ryöstämässä.
Ainiin pitää ottaa kuvat ton penkeistä, ne vasta surullisessa kunnossa onkin!