Miittireissu meni joo ihan kivasti, kotona aamulla noin 9.35
Onnea kotiutumiselle!

Huvikseni ajattelin jo auton hommauksen aikoihin, että kokeillaan mitä LH:lla virittämisestä tulee. Meinasin laitella enemmän tietoa kunhan saa kunnolla mustaa valkoiselle, mutta nyt on siis ollut jonkin aikaa kiinni -016 immulle ja 870cc Dekoille tehty "arpalastu" turbon boksissa. Sytkälastussa pienemmät kuormitusalueet on muistaakseni B230F:n ja isommat B200FT tai 230FT:stä. Lisäksi kahdelta yläriviltä on isommista ennakoista vähennetty kolme astetta.
LH:lla virittämisestä tulee sanomista ja romua!

Tai siis vasta sitten kun hommat ovat mallia tulos tai ulos!

Miitin jälkeen tehtiin hieman säätövetoja LH:lla(säätäjä tuo itsensä esiin jos haluaa).
Minä se en ollut, vaikkakin saatoin hitusen kummitella taustalla!

Onko tunnelin päässä valoa?
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Näyttääpä tutulle!

[sarkasmi] Sen on täytynyt nakuttaa! [/sarkasmi]
Männässä näkyy kuvassakin palotilan reunojen jälki, kannen moikkaamisesta. Kannesta juuri erottaa, että siellä on käyty ja pakoventtiilissä oli aivan pieni haamujälki joka lähti sormella pyyhkäisemällä. Puhdistusainetta palotilaan, eikä vajumista tapahtunut eli venttiilit kunnossa. Kansi lähti pakettina sarjojen ja turbon kanssa, yksin sen käsittely ois ollut hieman työläämpää käsipelissä 
Kuvat vaurioista. Onneksi ei hajonnut ykkösen tai nelosen kohdalta, ois todennäköisesti hajonnut jo apulaitteitakin.
Jännittävää tässä on se, että molemmilla meistä se petti nimenomaisesti 2-sylinteristä.
Tätä asiaa tänään iltasella pohdittiin pöhelimessä kaverin ajaessa 500km työmatkaa, joka on perillä moottori-tekniikasta ja säätämisestä aikas lailla hyvin.
Päädyimme siihen, että tutinoilla on rajansa, kuten kankien kestollakin.
Taisit tässä kohden ahtaa huonosti, joten nyt turbottaa!

Suomeksi, ei mopolla mahdottomia ahtoja! Tai siis vakio-kangilla.

Sen jälkeen odotellaan säätöjen perusteella tehtyä lastua saapuvaksi ja penkkiin hakemaan millä paineella vielä uskaltaa oikeasti ajaa ilman H-profiileja. Ja siitä eteenpäin kun mennään, niin H-profiilien vaihto ja lisää painetta? 
Sanoisin, että 1,4bar turvallisesti hierotun sytty-kartan keralla!
Fiksuimmat huomaavat tässä yhteydessa jotain jännää projektipäiväkirjassani käydyssä pohdiskelussa väännön mittaamisen osalta koti-oloissa ja jokaisen käytettävissä olemilla laitteilla.

Nimittäin se väännön kippi-piste on tälläisissä asioissa se
äärimmäisen kiinnostava asia.
Tätä vääntöasiaa on pohdittu tänään urakalla ja sen vaikutuksia kampikulman nopeuteen.
Tutustun hänen lähtettämäänsä paperossikasaan tulevalla viikolla ja yritän tehdä testi-setin mittauksia varten.
Joten tuloksia on asiasta luvassa tällä viikolla tai ensikuussa.
Ps. Mutta, Lankku tähän ei voi sanoa mitään muuta kuin...
