Mulla ei ainakaan tukipalkin kiinnitys passannu. Tarvi m47 autosta myös sen
Joo, tämä kannattaa huomioida. Oon myös nähny et palkille on useempi kiinnityskohta pohjassa, eli joka lootan palkille omat pultinpaikat. Voi tietty olla vuosimallista riippuen miten tehtaalla ovat viittineet reikiä porailla ja kierteyttää.
Omaan 240 vaihtelin joskus 5-vaihteisen 4-vaihteisen laatikon tilalle niin m45 tukipalkki passasi suoraan ja oli pohjassa kiinnityskohdat valmiina. Auto on vm-88. Varaosakirjoista kattelin niin palkkejahan on ainakin 2 erilaista 4sylinterissä bensassa.
Kirjassa 79-84: Palkki on 4Syl: 1229585
Kirjassa 85-87: Palkki on 4Syl: 1221954
Kirjassa 88-> : Palkki on 4Syl: -||-
Kaikissa näissä piirtää myös toisen palkin samaan kuvaan, mutta ainoastaan 79-84 kirjassa mainitsee, että se toinen 1228712 on 6syl.