No niin 142:n elämä jatkuu eri tavoin. Kori on jo varattu innokkaalle hitsaajalle ja tekniikkakin on alustavasti sovittu meneväksi Amazon-projektiin.

Moottorin speksit olivat aikanaan tämmöiset:
- B20-lohko ensimmäisessä ylikoossa
- 8-pulttinen kampiakseli, kiillotettu ja tasapainotettu
- 6,5kg vauhtipyörä
- kansi: 44/38-venat, isot kanavat ja palotila muotoiltu (42cc)
- plaanattu 4mm (puristus 10,98:1)
- R-nokka ja nostajat
- Dellorto 40mm tuplakaasarit (sis. 32mm)
Tuossa sitten vielä kärjetön sytkä ja vähän isommat kaasarin kurkut. Ja hillitön kulku, alavääntöäkin mukavasti

Tämän hetkiseen parannusta saa kun putsailee kaasarit ja vaihtaa kaikki kumiosat välillä kaasarit-kansi.