Näillä pakkasilla hyvin kannattaa huolehtia esilämmityksestä, Diesel ei ilman hyvää sellaista varmasti jaksa pelkän akun varassa pamahtaa käyntiin, sen verran on sähkötekniikkaa näissä pullaposkimalleissa, että ihan suositeltavaa aina lämmittää roikassa tai polttoainelämmittimellä(jos akku vaan jaksaa) se tunti pari, lähtee kyllä käyntiin vähän huonommallakin varauksella. Kokemusta on sen verran nyt, että enskuusta vaihtuu akku, jaksaa kyllä esilämmitettynä lähteä käyntiin, mutta pitää olla hyvin se tehty alta, että jaksaa, turhaa on edes kylmänä lähteä yrittämään.
Itselläni ennen kun asensin tuon nestelämmittimen volvoon, riitti kovillakin pakkasilla se, että polttoainelämmitin esilämmitti sen 20min, niin lähti hyvin jo käyntiin. Nyt saa olla roikassa rauhassa ajastimella, niin lähtee aina kun palmun alta huonollakin akulla.