Saisiko tähän hieman syventävämmän vastauksen? Monilla se -585 toimii ihan normaalisti, joten tiedonhaluni kasvoi suunnattomiin mittasuhteisiin 
-585 Jeepissä etuperä pyörii väärään suuntaan (suhteessa takapäähän Volvon perässä), jolloin esijännitys vääräänsuuntaan(?). Samoiten eteen tarkotettuna -585 on (liian) pienellä esijännityksellä takapäähän.
Lautaspyörän paikka on (ainakin joskus) heittänyt 3mm, volvon perään nähden.
-588 on isolla esijännityksellä, tarkoitettu takapäähän ja siinä millilleen oikeassa kohdassa lautaspyörän paikka (jolloin ei tule niitä sutii yhdellä tilanteita mutkista lähtiessä). Verrattavissa Nissanin 2way drifting lukkoon pidoltaan, käytös tosin torsen tyylisesti vain silloin kun tarvitaan.
Ne ketkä ajaa vähän edes ihmismäisesti eikä heitä vastaheitosta vastaheittoon kuivalla, tai lähde motarinramppeihin sladittelemaan (ns. mutkassa sutii yhdellä tilanne) pärjäävät ehkä -585.
Itsellä -588 ja raiskannut niitä kahdessa autossa kaverin kanssa eikä kumpikaan ole saanut sutimaan yhdellä. Ja kyllä. Ollaan koitettu n. +20-30tkm ja 4 paria takarenkaita.

-588:lla on havaittavissa pientä vetoa jopa toinen rengas ilmassa.
ps. -588 lämpenee "huomattavasti" enemmän, alkoi lämpimänä pitämään ääntä. Siihen auttoi 75w-140 ls "bemarin öljy".