eli koneen ja laatikon saa kohalleen näin.
mutta otetaan huomioon että kumilaippa autoissa on yleensä erillisjousitettu taka-akselisto ja sitä myöten liukumaton kardaani? (ainaki mersu ja bmw)
niin kumin räjähtäessä kardaani voi ja tuleekin aika lujaa takalistoon!
240 vollea ei ole tehty "retku" perällä niin suosittelen heittään sen kumin pois ja laittaan adapterin laatikon ja"liukuvaa" kardaanin mallia.
omassa rojektissa käytän mesen kardaania vaan tuohon koneen linjaukseen.
Ei se kardaani siellä pelkästään sen kumin varassa ole. Siinä keskellä on ohjuritappi, joka pitää kardaanin keskellä vaikka kumi lentäisi kokonaan pois.
Onhan noissa 200:ssa ollut tuota kumilaippaa vakionakin, vaikka onkin jäykkä taka-akseli.
Niin ja tietysti kaikki tajuaa, että se kardaani laitetaan kiinteästi vain sen sovituksen ajaksi, sen jälkeen sitten normaalisti, ettei tule vaurioita.