Joo, tulipa taas pitkästä aikaa rassattua m90:n kimpussa... olipa tuskien taival

Ensin kasasin niin että otin tuosta varaosalaatikosta pelkät apuakselit ja pääakselin jätin entisestä ja hitsasin kolmosen pitelyrenkaan hampaisiin kiinni. No eipä siinä mitään, kaikki asettui hyvin paikalleen ja kuoria jumppaamaan yhteen niin ei millään menny ees toisen apuakselin kartiorullalaakeri ulkokoolilleen.. siinä sitä tuli värkättyä ja ihmeteltyä ilta ja nostin nurkkaan oottamaan motivaatioo.
Noin viikko meni ja taas laatikko pöydälle levälleen. Nyt kasasin niin että laitoin dieselin laatikon omat akselit takas paikolleen toiseen vaan oli pakko vaihtaa muutama hammasratas varalootasta koska särkynyt ykkösen synkronointi oli erilainen. No eiku kasaan ja taas ei mee kuoret yhteen millään... 3mm jäi rakoa ja jos kiristi vähän pultilla niin jumiin koko paska.
No taas kerättiin viikko pari motivaatiota ja tänään otin taas itteä niskasta kiinni ja jumppaamaan laatikon kanssa.
Nyt kasasin kaikki akselit ja hammasrattaat tuosta varaosalaatikosta. siitähän oli siis kolmonen pettänyt mutta onneksi itse rengas oli ehjä ja hampaat rikki joten:



Laatikkoon kaikki hilut taas paikalleen ja eipä mitään, kansihan meni helposti paikalleen ku laittoi vaan

Kaikki osat siis on toisesta laatikosta paitsi kolmosen pääakselin ratas ja synkrot koska rattaasta lohkesi purkaessa yksi hammas.
Kyllä sen nyt muistaa monen monituisen työtunnin jälkeen että m90:iä pitää käsitellä todella varoen, kuin kipeetä vit....

Toivotaan vielä että pelaa ilman onkelmia
