Päivän rilluttelut sisälsivät noin 500km tiellä ja 40-50 radalla. Menomatkan kulutusarvio E85:llä 13,4l/100km. Ensimmäisellä kiepillä tuntui että parin kierroksen jälkeen jarruteho olisi heikentynyt ja poljin hieman koventunut. Seuraavilla pyörähdyksillä ei tullut vastaan samaa vaikka ajoi pidempään ja kovemmin. Kertaalleen tuli lähtösuoran mutkassa käytyä tekemässä nelipyöräluisua hiekalla asti väärän ajolinjan ja tyylin takia

Renkaat ovat liian veltot ratailuun, normiajoon toimivat. Jäykkyyseron kyllä huomaa, vanhoilla Falkeneilla pystyi ajamaan vuosi sitten saman mutkan 245:llä paljon kovempaa, mutta nuo muljahtavat alle. Alusta ja jarrut tuntuivat hyviltä kunhan tottui renkaiden käytökseen.
Viimeisellä kerralla alkoi kuulumaan pakokaasuvuotoa. Ei sen isompaa kuin turbon laipan hitsauksien vierestä murtunut aikalailla koko matkalta. Syytän liian lähelle tukivartta jäänyttä hukkaportinputkea, eli siis tekijää Siihen sain ensiavuksi hitsattua Kaziganthin tallilla pari saumaa jotta pääsi kotiin. AJH:kin pääsi toimimaan välikätenä asiassa :hello: Äsken kävin ottamassa turbon irti, hitsasin kasaan ja taas mennään. Joko vakio huohotin tai öljykorkki laskee aika paljon huohotusöljyä läpi. Kokeilen erillistä purkkia ensin vakion huohottimen kaveriksi jos ei suttais niin paljoa. Kolmos- ja nelospytty tulikin todettua jo aiemmin huonommiksi ohivuodoltaan.
Pienellä ahtopaineella ei jaksa herätä tiukista mutkista kolmosella ja kakkosen käyttö on vähän turhan lyhyt pyrähdys. Lisää painettakaan ei uskaltanut laittaa, ettei laatikko vahingossakaan leviä kesken kaiken. Vakio 4.1 perävälitys ois ollut parempi nykyisellään. Nyt mentiin lähinnä kolmosvaihteella, nelosta tarvitsi vain lähtösuoralla ja varikon kohdalla. Viimeisellä kerralla laitoin RaceChronon päälle, mutta se sekoili jotain eikä ottanut aikaa ollenkaan. Oiskohan ollut liian vähän satelliitteja koska logissa ajolinjat eivät ole sinnepäinkään samoilla linjoilla eri kierroksilla. Mutta tulipahan käytyä ja todettua, että ainakin autossa on jotain potentiaalia, kuskista niin tiedä. Hyvä päivä silti.