Oliko tuo minkälainen operaatio vaihtoo pässin kalvo ? Oisko jotain vinkkejä siihen. Epäilen vähä että itsellä tuo kalvo vuotaa kun ahtaa vain 0.4
Minkä verran antoi paineita vakiona ?
Edit: Onko ääninäytettä dumpista ? 
Suodatinkotelo ja turbon imuputki pois. Sitten näkee tuon bypassin, joka on kolmella pultilla kiinni. Onhan siellä ahdasta ja kädet menee verille, mutta tehtävissä.

Eikös näissä ole vakiona 0.7 ahtoja...
On siitä tuollainen ääninäyte. Tuossakin vielä se nozzle paikoillaan:
http://vid657.photobucket.com/albums/uu298/Tmos_/Volvo%20C70/HKS%20SSQV_zpscjvavwd5.mp4Mitäs mieltä konttorilla ollaan tästä leimalle vietäessä? Onko jotain merkitty otteeseen vai onko vaihtorumba aina edessä ennen leimaa?
Nuo etuvalot on vissii ihan alkuperäiset mihin on vain lasit vaihdettu? Onko kaariin koskettu? Ei taida hangata nuo nykyiset?
Eipä tuosta tarvi ottaa kuin xenonit pois leimalle. Madallusjouset ja vanteet on merkitty ootteeseen.
Etuvalot on "faceliftin" valot, eli -04 C70:sestä. Sitten niistä on kehykset maalattu mustiksi. Etu- ja kylkivilkut jotain perus tuningkamaa.
Kunnon töyssyssä eturenkaat hieman raapaseen sisälokariin, sinnekin olisi tarkoitus tehdä tilaa kun ehtii.