Pemarin pumppu tehon takia vai miksi? Koska voimalle ei nyt älyttömästi oo tarvetta. Kunhan ny toimis etes
Miten tollasessa menee sitte esimerkiksi moottorin ja vaihelaatikon kiinnitykset? Entä sitte mittaristo että onko Volvo/Nissan yhistelmissä vaihettu Nissanin mittaristoa tai jotain tällasta?
Kierroslukumittarille nyt on aivan sama, mutta nopeusmittari ja tärkeimmät varotusvalot ois hyvä olla
Ja miten vaihekepin saadaan oikealle kohdalle? Epätoivo on sen verran kyllä vallannu tämän projektin että tekis mieli myyä hyvä projektiauto jollekki 
Pemarin pumppu sen takia, koska se on halvempi ja varmempi ja enemmän käytetty mitä setrikin oma, ja se pitäs mennä melko pikkuvaivalla.
Moottorin korvat tarvii varmaan tehdä. Vaihdelaatikon palkki sopii varauksin, ainakin 240ssä löytyy asennuspaikkoja niin että saa sovellettua valmiista palikoista palkin.
Mittaristohan toimii suoraan, koska 740ssä nopeustieto perästä, kierroslukutiedon saa nissanin laturilta, koska niissä on ollu aina vakiona kiekkamittari.
Vaihdekepin sijoitus kohdilleen keppitelinettä muokaten, en oo mitannu paljonko eroaa.
Mutta varmaan kohta pääsen mittaamaan kun löysin setrikkiin uuden datsunnissan korin missä ei oo nii pal hitsaamista ku nykysessä, mutta kori on vanha tomaatti ni voi joutua askartelemaan. Huonoja nää LD28sit, 705tkm, konetta ei avattu koskaan, nyt vaan korin joutuu vaihtaan
Se ylimääränen motti olis vaan joku 600tkm ajettu, eli just sisäänajettu.Meinasin että LD28silla vois päristellä talven meneen jos toi kori on niin hyvä miltä vaikuttaa.