
Nooniin ja sittenhän homma jatkuu elikkä ruvettiin tuossa konehuonetta pajottaan kun saatiin ne vikat osatkin suomen puolelle ja ilmeisesti tiistaina pääsee KL-racing pakettia availeen


Konehuoneesta purettiin lauantaina b230fk vakio rojut kansi, imusarja, pakosarja, turbo jnejne.. Koska eihän tuonne muuten toi 16v kansi mahdu ja vieläpä kun pitäis siihen tuo tukkafööni saada kylkeen.

Myyntiin ajattelin tästä laittaa tuollasen ns. turbotus sarjan mihin kuuluu sit kaikki muu paitsi sähköt kun en koko johtosarjaa viitti nyt autosta purkaa mutta siittä lisää tulee markkinaraon puolelle varmaankin huomenna.

Näppärimmäthän varmaankin ovat jo huomanneet että M90 vaihto setti iskettiin jo myyntiin ja siis tästä autosta koska huomenna töiden jälkeen tallilla alkaa M90 -> ZF vaihto.
ZF perään on tekeillä kardaanintukikumin tilalle alumiininen sovite ja heti kun on laatikko saatu paikoilleen niin kardaani lähtee koneistamolle jotta saadaan siittä oikean pitunen ja jokseenkin suora volvon alle.
Tällä viikolla tavoitteena ens sunnuntaihin mennessä olis saada tehtyä tälläsiä asioita
- M90 pois ZF tilalle (kardaani koneistamolle)
- pakosarja kasaan
- sähköt päällisin puolin konehuoneeseen
- Lohko pukkiin (vakio kanget myyntiin ja männät Hevimetille forssaan venttiilikolojen tekoon)
Niin juu ja tosiaan 7-16 töissä arkipäivät
