Elikkä käynnistyminen on vähitellen huonontunut,
kylmänä (noin nollassa) startti on jo yli kymmenen sekuntia ja käynnistyy korahtaen.
Lämmitettynä lähtee hyvin; ja ajolämpimänä aina hienosti.
Vikakoodia ei ole tullut.
Suuttimien ohivuoto on tasaista ja mielestäni vielä rajoissa.
Puristukset oli nyt lämpimällä koneella välillä 21-23bar.. joskus aikaisemmin mittasin kylmänä; ja tulos oli luokkaa 28bar .. täytynee mittailla kylmänä uudelleen.
Kirjallisuudesta löytyy arvot: vakio 24-31bar ja minimi 21-23bar.
Hehkujen vastus siinä 1.4 ohmia, kärjessä mustaa nokea käynnin jälkeen.
Alkuun epäilin suuttimen ohivuotoa ja siten liian hidasta rail paineen nousua, pitiköhän ruiskutuksen alkamiseksi olla noin150bar. Testerin mukaan paine nousee nopeasti. Tyhjäkäynnillä n.340bar
Nyt epäilyttää koneen väljyys, vaikka ajettua vasta 350tkm, öljyä ei syö, huohotusletkua en ole vielä irroittanut.
Saako vida-dice laitteilla näkyviin tarkennusta, kuten sylinterikohtaisia ruiskutusmääriä?
Suuttimet on tietääkseni alkuperäiset, vaihtoaika. mutta epäilyttää onko siinä kuitenkaan ratkaisu.
Kokemukset ja mielipiteet olisi nyt tarpeen
