1: Eli toisinsanoen shiftkit?
2: Mistä tunnistaa/tietää mikä on tiuha ja mikä harva perä? esim. 1030/1031?
3: Loikkarin solenoidihan käsittääkseni peitetään samanmallisella sokealla laipalla kiinni ja sähköjohto teipillä umpeen ja kiinni johonkin jos myöhemmin tarvitsee, (ymmärtääkseni tuohon sokeaan laippaan oli hyvä tehdä jonkinlainen ura porakoneella tms öljynkierronkannalta?)
Kiitän Kari että jaksat vastailla pääsiäislomalla noviisille, jos satutaan törmäämään niin tarjoan herralle pullakahvit 
1. Ei varsinainen shiftkit, mutta hyvä modaus on tosiaan lähes kokonaan jäykistää ne laatikon "iskunvaimentimet". Olen kokeillut niiden akkumulaattorijousien sisälle eri mittaisia akselinpätkiä ja todennut, että n. 1mm liikerata on mielestäni pop, jonkun toisen mielestä ryskää liikaa.
2. Jos on lukoton perä niin tunkkaa toinen pyörä ylös ja merkkaa pyörään ja kaaren reunaan kohdakkain merkki ja kietaise maalarinteippi kardaanin laipan ympärille ja merkkaa perämurikkaan ja teippiin kohdakkain merkit. Pyöräytä takapyörää kaksi kierrosta ja laske kuinka monta kierrosta kardaani pyörii. Osamäärän saat tarkasti leikkaamalla teipin poikki ja mittaamalla viimeisen vajaan kardaanikierroksen teipinpituuden suhteen koko laipan kierroksen teipinpituuteen.
2b. Mikäli lukollinen perä niin nosta murikasta molemmat pyörät ylös ja pyöräytä pyörää 1 kierros.
3. Ei kannata ottaa ylivaihteen nappia pois toiminnasta. Laatikko kestääkin paremmin, kun se ei renkkaa turhaan 4-3-4 väliä.