Auto 940 -95 jossa B230FK ja automaattiloota.
On FT:n kello ja rajapaineventtiili, vakiolastut ja vakioputkisto.
Ongelma ilmenee kun lähtee kiihdyttämään n.2000rpm paikkeilta (esim.ohitus), veto on hyvin puhditonta ja nykivää. Ahtaa kyllä mittarin mukaan ihan normaalisti ja ongelma pysyy samana vaikka ahdot laskettais 0,5bar paikkeille tai FK:n vakiopaineille, ei siis liity nostettuihin ahtoihin. Imuvuotoja ei ole löytynyt.
Pellin alle kun kurkistaa niin ahdin helottaa punahehkussa jo melko kevyenkin vedättelyn jälkeen. Kokeiltu kahta eri IMM eikä vaikutusta.. Lambda on puolivuotta vanha Bosch.
Vikakoodijärjestelmä luulee auton olevan kunnossa, ei koodeja

Bensapumppu?
Minkälaista oiretta aiheuttaa vuotava by-pass?
Aiheesta olen joskus lueskellut aiemminkin täällä mutta nyt ei topic osunut silmille mistään..
