Tullaas tännekkin kertomaan kuinka tyhmä sitä on. (ihan ku ei ois jo huomattu

) Eli ilta alkoi boksin vaihdolla. Tyhjäkäynti ok, mutta kiihdyttäessä huomasin heti tehottomuuden. Raavin vähän päätä, testasin vanhan boschin pumpun ja vaihdoin sen. Taas parani, epäilen parempaa paineen tuotto kykyä tarvikkeeseen nähden. Raavin taas pikkisen päätä. Hyökkäsin takakonttiin, ja revin kaikki liittimet irti mitkä menee tankille, toisella ei vaikutusta oikeen mihinkään, (sen peinen mustan laatikon sisällä) kun taas toisella hävisi polttoaine mittarin näyttö. Tein kumminkin uudet liittimet miitarin johotimiin, jotta voin vaihtaa johdot ristiin (mikä lie aivopieru) tässä vaiheessa huomasin että pumppu lopettaa sirisemästä tankissa, kun johot repii auki. Eli siis musta kaksi napainen liitin, musta-harmaa ja keltapunainen-musta liitos, hävittää sekä pumpun, että anturin virrat.
Ja eikun lenkille ilamn siirtolaista, ja orkkis bosch auton alla. Kiihtyy, ei nyi vaikka kuinka lämmittelee ja polkee, kaikin puolin sama auto, mikä mulla oli kuukaus sitten

ainoo vaan, ettei siirtopumppu eikä mittari pelaa.
Tässä pääsenkin kysymykseen, miksei Volvoni orkkis boksi anna vikakoodia kun otan lämpöanturin johon irti?