Tarvikkeita ovat kaikki vaihdetut osat (koneen ja kard. tukikumit, laakeri, puslat). Mutta kaikki oireet olleet ennen osien vaihtoakin. Viime viikonloppuna tuli myös rempattua takajarrut (uusittu kässärikengät, levyt, palat) kun kässäri ei pitänyt vasemmalla (kengistä oli hävinny kitkapinnat).
Iskarit ovat mallia Motonet, käsin pumpatessa tuntuvat olevan OK:t mut tiedä sitte.
Rupesin ny vaan harkittee noita ristikoiden vaihtoa yks kerrallaan. Tänään ku testasin...vauhtia 35-40 km/h...pinta kaasulla tasasta tietä, niin ettei oo vetoa eikä moottorijarrutusta. Ei tärinöitä.
Lisään kaasua hivenen...niin et siirtyy juuri ja juuri vedolle, mut vauhti ei nouse. Alkaa täristää. Perähän keikkuu tukitankojen puslien joustosta johtuen... ja paljon keinuukin.
Jos nyt vaan ois niin, että jompi kumpi taaimmaisista ristikoista olisi kuitenkin paskana ja alkaa kettuilemaan kun perän kulma hieman muuttuu. Vaikka jo KAKSI korjaamoa on sanonut, että ristikot ovat KUNNOSSA.
Jos tää tärinäongelma vielä jatkuu pitkään, niin kerkeen rempata tota kaaraa niin paljon, että tän voi siirtää toiselle osastolle projektipäiväkirjaksi...
