Uuden kopiopumpun kun vaihdoin tankkiin niin alkoi bensapaineet pitämään.
Ajamassa pääsin käymään, edellisillä t4 suuttimilla ja -016 IMMulla. Kävi 840 suuttimilla niin perkeleen rikkaalla vaikka erilaisia lastuja Arin kanssa laiteltiin, eikä nuo isommat 3" kopio IMMut toimi sitten vi**** lainkaan. Hermot meni niin tästä tulis myyntiin LH2.4 bokseineen ja pari virilastua mukaan, suuttimet ja johdot 240 volvoon. Siirryn Ecumasteriin.
Mutta ajossa käytiin puuhakilvillä. Ahtoja tuli sen 0.5Bar löysällä hukkaportin jousella. Yllättävän hyvin toimi tuolle edelliselle Remmiturbolle säädetty ohjelma myös tämän hx35 kanssa pikkupaineilla.
Jossain vaiheessa alkoi ilmeisesti laatikosta kuulumaan melko kovaääninen mekaaninen rahina, vasta kun laatikko lämpeni. Pakittaessa vielä rajumpi. Kytkimen kun nappasi vauhdissa pohjaan ääni loppui

Kytkin muuten tuntui hyvältä ja vaihteet meni nätisti silmään. öljyä laatikossa muistaakseni on nyt 1.7L jota ostin Boostilta. Onko kenelläkään vastaavaa ääntä ollut, onko laatikko lähtökohtaisesti p***a vai hiertääkö nyt joku kytkimen puolella, jääkö levy kantamaan vähän vauhtista vasten.
Downpipea on muokattava uusiksi kun tulee niin pirun alas että raapii jatkuvasti kiinni vaikka ilmajouset on käytännössä täynnä, alhaalla ajettavaksi tämä suunniteltu.
Motonetin 60€ ahtomittari taisi tulla tiensä päähän, viisari pyörii pelkästää alipaineenpuolella vaikka turbo tuntuisi ujeltavan ja vetoja löytyi




Olis myös vannejumppaa tiedossa, jos nyt niitä kaariakin muokkaisi. Talvi aikaa, mutta kiire tulee kuitenkin kun on taas tuota hommaa jonkun verran ens kesälle
