Mikä kaikki vaikuttaa tohon pulssin saantiin?
Suuttimia ohjataan näillä antureilla:
* engine load, by MAF sensor (7/17);
* throttle opening and opening rate, for acceleration enrichment, in the form of signals from the TP potentiometer (7/54);
* engine coolant temperature, by the ECT sensor (7/16);
* exhaust gas oxygen content, by the HO2S (7/15);
* engine speed, by the ICM (4/10).
Eli MAF, kaasuläpän asentotunnistin, lämpötila-anturi, lambda-anturi ja kampiakselin asentotunnistin sytkäboksin kautta.
Näistä ainoa anturi jolle ei voi antaa mitään perusarvoa anturin rikkoutuessa on kampiakselin asentotunnistin. Ilman muita antureita pitäs käydä tai yskähdellä jotenkuten.
Nämä tiedot löytyi vadiksesta, siinä tapauksessa että joku haluaa alkaa vänkäämään siitä, että vaikuttaako kampiakselin asentotunnistin suuttimiin mitenkään

Mä kokeilisin seuraavaksi sitä kampuran anturia vaihdella, ihan vaan sillä että saa yhden mahdollisuuden pois.
EDITTIÄ: Unohtu kirjotellessa mainita, että tuon anturin voi testatakkin ennen kuin uutta ostaa. Pitäs olla vastusarvo 200-400 ohmia anturin pinnien välillä. Koitin pikaseen lukasta ketjun läpi ja ei osunu ainakaan silmään että tuota anturia olis testattu vielä?