Elekma  Autoracing

V70 1.6 Drive, VM.11

  • 16 Vastauksia
  • 12608 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: V70 1.6 Drive, VM.11
« Vastaus #15 : 19.06.2016, 11:40:57 »
Sitä vain että ilmoittavatko vaihtotyö arvion tietäen että se ei riitä. Jos kerran aina ne pultit poikki. Vois kyllä Volvo ottaa vastuuta noista huonoista kiinnityksistä ja katkeavista pulteista
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa volvotdi

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2236
  • Tampere - Pori
Vs: V70 1.6 Drive, VM.11
« Vastaus #16 : 19.06.2016, 23:04:56 »
Tukirauta jolla DPF on kiinni lohkossa. Tästä on pultit ollut kaikista poikki joita olen vaihtanut. Onneksi eivät ole kovaa siellä reiässä kiinni, olen porannut keskelle torx-bitsin kokoisen kolon, naputellut kärjen kiinni ja pyöritellyt auki. Olen myös ottanut sellaisen linjan että vaihtoon menee kunnosta riippumatta letkut ja paine-eroanturi.

Ompa erikoista, itse olen noista pönttöjä tyhjännyt sen 100kpl ja yhdestäkään en ole saanut pultteja poikki. No yhdestä puuttui kokonaan se rauta eli ilmeisesti oli ongelmia ollut jollain...  ;D No turha se rauta siellä onkin kun ei sen pöntön päälle siellä mikään käy.
Honda CR-V 2.2i-dtec Exe Adv AT Black Edition -14, BMW 520d - 13.

Lisäätehoa.fi

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy