Jotta saadaan Ribbe tyytyväiseksi

niin soittelin vielä Trafille tästä asiasta.
Eli se luovuttaja-auton rekisteri ote riittää, mutta ei olisi pahitteeksi saada sellaista paperia, mistä selviää luovuttaja-auton Euro-päästönormiluokitus, eli tässä tapauksessa Euro2. Katsastusmies saattaa vaatia selvityksen, että kaikki päästöihin vaikuttavat osat on vaihdettu ja tämä selviää esim. käymällä konttorilla "kanta-autotarkastuskessa" ennen projektin aloittamista.
Voimansiirto vaikuttaa periaatteessa, mutta jos kokonaisvälitysuhde on lähellekään luovuttaja-autoa, niin sekin on ok. Trafin ukko otti puheeksi sen, että jos moottori otetaan etuvetoisesta ja laitetaan takavetoon, niin silloinhan moottorin asento muuttuu poikittaisesta pitkittäiseksi. Tämäkin vaatii ainoastaan vain sen, että pitää saada katalysaattori yhtä lähelle moottoria, mitä se on ollut etuvetoasennuksessakin.
Eli antavat Trafilla paljon valtaa katsastusmiehelle tehdä päätöksiä siitä, miten tulkita kaikkia vaatimuksia.