Vanha uskollinen 740 tuli muutettua käyttöautosta harrasteautoksi syksyllä 2009. Alkuun muutama kuva laitteesta:
Tunnelmakuva autosta, ennen leikkauspöydälle siirtämistä:

Auton nykytila 2015:

Muutama projektiaikainen kuva tekniikasta:




Talven 2009-2010 aikana auto koki muutoksen tekniikan osalta. Seuraavassa listaus auton tämänhetkisestä kokoonpanosta:
Kone:
B19A(T) alakerta, laakeroitu
B19A(T) männät, puristus ??
531 kansi, kanavat siistitty, säätölevyt uusittu + venttiilit hiottu ja säädetty
V-nokka
T3/4 kiina-ahdin, hukkaportillinen, hukkaportin aukko suurennettu ahtopaineiden kurissa pysymiseksi
Kiinamallinen rosteripakosarja, laippa käännätetty ammattihitsarilla
Kiinacooleri, iso 3" lähdöillä, cooleri asennettu "ylösalaisin" alas keulalle
3" DP
2,5" putki kahdella vaimentajalla
Megasquirt, Piirilevy by Pecan, MS-I Extra Hires, VAG hukkakipinäpuola, 6-1 triggeri hall-anturilla, Delphi 988 cc suuttimet, laajakaistalambda (JAW)
Dawe's device rajapaineventtiili
Voimansiirto ja alusta:
-Getrag 265
-SRE -618 asetelma
-Nestekytkin
-Jarrut vaihdettu eteen, isoimmat 740 vakiojarrut GLT:stä, jarruremontin yhteydessä uusittu etujarrujen jarruputket ja letkut, letkut, levyt ja entisöity satulat
-Paksumpi kallistuksenvakaaja edessä 21 mm, 740 GLT:stä
-GE-motorsport alustasarja
Kori:
Väri valkoinen 192
Tethys 17" vanteet, 25 + 30 mm adaptereilla