Ei välttämättä mikään. Se on Diesel

Mulla on 2006 D5 malli ja on tehnyt samaa niin kauan kun mulla ollut eli vuosikausia. Vaihdoin jokin aika sitten kaikki moottorin tuet. Siis ihan kaikki. Ei yhtään mitään vaikutusta muuta kuin että köyhtyi kokolailla kun alkuperäiset osat ei ole netistä tilaamallakaan ilmaisia.
Mahtaako olla kuinka karstainen mylly sulla? Karstoja poltellessa ja niitä litkuja autolle juotellessa on välillä tuntunut siltä että käynti pehmenisi. Nytkin on tankissa pullollinen stp injection cleaneriä. Voi olla kyllä plasebo efektikin noiden karstojen kanssa.
Edit: jos alat puslia tutkimaan niin ylätuesta kannattaa aloittaa. siis se mikä on kiinni siinä moottorin yli menevässä poikkituessa. Se on noissa vanhemmissa usein mennyt mutta mulla oli ihan samassa kunnossa kuin uusikin. Seuraavaksi kantsii tutkia ne alipainetoimiset tyynyt (yksi edessä, toinen takana). Tarkista että onhan letkuissa alipaine eikä missään vuotoja. Letkujen T-haara löytyy helposti (ilmanputsarin vieressä). Tyynyt pehmenevät pienillä kierroksilla tärinöiden vähentämiseksi mutta ainakaan mulla letkujen irroittaminen ei kyllä mitään dramaattista muutosta saa aikaan vaikka on uudet tyynyt, ei vuotoja ja alipaineet mitattu olevan kunnossa nekin.