Laitahan paljon kuvia tuosta kytkinrempasta, jos ennätät? Mikäs näissä yleensä kalkattaa, kaksoismassa vai laakeri? Omassakin on pieni kalkatus, mikä loppuu, kun painaa kytkimen pohjaan. Vaikuttaako sulla ääneen kytkimen painaminen? Mitä osia meinasti käyttää rempassa, sulla taitaa olla niistä kokemusta?
Paljo makso iskareitten yläpäiden laitto?
Eiku reipasta autoilua! 
Mulla ei kuvia ole enää tallessa siitä. Kalkattaminen juu siitähän se lähtee koko homma sit ajallaan pahenemaan, mulla ei nykysessä silleen niin pahasti kuulu ja harvakseltaan kun vertasin sillon mitä se edellisessä volvossa oireili.
Siinä edellisessähän se tasottu kun paino kytkintä pohjaan. Jos nyt tässä jossain vaiheessa kun oon auton katsastuttanut, niin alan keräilemään niitä osia kytkinremppaa varten pikkuhiljaa, eli LUK kytkinpaketin, LUK vauhtipyörän, työsylinterin, stefat, pultit, vaihteistoöljyt alkuun, hommana tuo ei kummonen ollu tehä, sen verran vaan irrotteli mitä tarvi moottoritilasta edestä osia, jotta sai moottoria vähän laskettua alas ja sai laatikon otettua irti, apurunko pois niin pääsee kunnolla käsiksi. Ajallaan jos tuon tekee niin eiköhän tuo jos on kaveri mukana niin taukoineen joku 6-8h homma.
Iskareiden yläpäiden vaihto tais olla töineen ja osineen jtn 260€ pintaan joensuussa fixus korjaamolla.