Korjaamon mekaanikko sanoi kun kävin luetuttamassa koodit, että jos vika uusiutuu niin sitten täytyy alkaa vaihdella osia yrityksen ja erehdyksen kautta valitettavasti! Siis mitä hittoa? Eikö puolasta näe muka mitenkään ulospäin jos se ei toimi? Niistä neljästä vikakoodista kaksi ilmoitti "tilapäinen sytyskatkos vähintään yhdessä sylinterissä" perässä oli koodi, joka oli molemmissa eri. Eikö tuo koodi kerro mikä sylinteri on kyseessä??? En todellakaan halua vaihdattaa puolia ja ajaa 10 km vain nähdäkseni, että vikavalo syttyy uudelleen, koska autosta on vaihdettu väärät puolat! Ongelma kun on siinä, että tällähetkellä tuo vika ilmenee vain autoa kovemmin rasittaessa, jolloin se alkaa nykiä eikä anna täyttä tehoaan. Tyhjäkäynti ja ajelu pintakaasulla on ihan ok. Ihme vika prkl! Ilmeisesti täytyy vaatia, että tekevät kunnon koeajon ja kiihdyttelevät rajusti useamman kerran, jotta voin olla varma ettei vika uusiudu...