Sainhan mä ne sorvattua, puhki

Ei niissä riitä ainevahvuus, olivat ohuemmat ku Volvon orkkis iskarit. Hain sitten lauantaiaamuna Pirkkalan mätänetistä Audi 80:n iskarit tilalle. Näihin päädyttiin edullisen hinnan takia, tarvikekaasu 30e/kpl. Sopivan jämäkkä ja sopi ilman modailuja tolppaan, tietenkin lyhennystä lukuunottamatta. Patruunan iskaritolppaan kiinnittävää mutteria joutui hieman vinguttamaan. Muuta ihmeellistä ei oikeastaan ollut, hieman ongelmia tolppia purettaessa. Muunmuassa iskarien yläpään mutterit pirun tiukassa ja pahimman ongelman aiheutti juuri nuo iskarit tolppaan kiinnittävät "mutterit". Onneksi näistä selvittiin. Loppu olikin pelkkää rälläköintiä, ensimmäisenä tolppa lyhennettiin ja hiottiin millin verran ohuemmaksi, että kierreholkki mahtuu päälle.

Oli muuten viiminen kerta kun ohennan rälläkällä sopivaksJäljellä olikin enää niputus ja nopea maalaus tolpalle
Tuosta näkee ton korkeuseron hieman paremmin
Valmiit tuotteetReseptinä björckin holkit ja jousilautaset, Motonetistä Audi 80:n tarvikekaasut ja Mamasanilta BC-Racingin vaihtojouset (200mm, 11kg/mm). Auton jätin nyt niin ylös kuin mahdollista, ns leimakorkeuteen. Kävin pienen lenkin heittämässä ja voi herranjumala kun on mukava ajaa nyt, vaikka perä onkin vetelä

Taakse modaillaan luultavasti ajan puitteissa ens viikon aikana uudet jouset ja myös peltivanteet olis tarkotus hitsata. Jos omat vehkeet ei toimi (=lue kemppi) niin mennään räkimään kaverin migillä kasaan. Siihen pyritään, että Alastarolla olis paskat länässä ja vanteet alla. Loppuun pari kuvaa


Ainiin, kulutus oli viime tankkauksen jälkeen 10,03l/100km. Tulppien ja ilmansuodattimen vaihdolla matka-ajossa kulutus tippui jopa 2,6l/100km

Ihan loppuun pitää vielä kiittää kavereita, jotka koko vklopun yötä myöden jakso olla apuna, kuskata tai lahjottaa osia, arvostan. Teidän avun turvin pääsen huomenna autolla töihin :hello: