Tuli sitten vaihdettua Corolla kasipätkään ja alunperin päikseen piti, mutta kun nähtiin ko. laitos niin selvisi että siinä ois projektia kerrakseen. Väliraha nousi lähemmäs puoltatuhatta

Ajettu sellaset >400tkm, asennettu evrymodi tai joku vastaava.

Joku moottorinkannake on sökö ja hakkaa runkoon niin perkuleesti pienillä kierroksilla.
Käyttöhihna viittä vaille poikki ja kiristin löysä kun Tukiaisen...moraali.
Etuakseliston vikoja, jotka tiedossa olikin jo.
Pakoputki paskana.
Kuskin etuvalossa joku maadoitushäiriö.
Takapuskurin kannakkeet rikki ja roikkuu.
EGR vuotaa ja nokeentanut koko konehuoneen.
Ehkäpä jopa
ylimääräistä öljynhuohotusta konehuoneessa.
Sitten sellasta pienempää räpläilyä:
Ardicin huolto ja toiminnan tarkastus.
Maskin/konepellin kunnostus (Joku PRKL hitsannu peittoon kiinni lisävalokannakkeet

)
Muutoskatsastus pakettiautoksi.
Vaihteistoöljyn huuhtelu ja perushuolto.
Kojetaulun polttimoiden vaihto.
Ikkunoiden tummennusten uusinta.
No toijjotan myin kun loppu tekeminen, tässä sitä riittää vielä pakollisten korjausten jälkeenkin

Kyllä tämä tästä lähtee, tänään moniurahihnan ja kiristimen vaihto nyt ensalkuun että uskaltaa ajaa.
Modi ja sportti päällä lähtöE: Lisää kuvia ja videoita:
http://s86.photobucket.com/user/santerijunnila92/library/855%20TDi