..sitten joko erillinen säiliö tai 7/940 jarrunestesäiliö.
Kiitos! Tuota mietinkin että mistä vetäsen linjan. En muistanut tuota ennen kuin sanoit. Oli nurkalla 87vm jarrunestesäiliö, jossa oli nestesylinterille lähtö, siinä heitti ne kaksi kiinnitys molkkia sentillä. Mutta kaverilta sain pääsylinterin ja siinä olevassa nestesäiliössä oli kiinnitykseen sama jako ja auto oli 92- 745
Tuon linjan sai tehtyä helposti isän kautta kun on varaosamyyjä ja siellä oli ne letkut/vehkeet. Jostakin renaultista oli jarruletkun pätkä ja loppu oli kupariputkesta pääsylinterille.
Polkimen siirsin ylempiin reikiin ja jatkoin 55mm. Tein 6mm latasta pääsylinterin tapille kiinnityksen ja hitsasin polkimeen kiinni.
Nuitten jarrujen kanssa meinas hermot mennä kun oikea takasatulasta ei lennä mehu paineella, eikä poljin mene pohjaan jos päästää nipasta ilmat pihalle, on siinä nyt jonkinlaiset jarrut kuitenkin.
Mutta lattiamatot huomenna paikalleen ja penkit kiinni. Sitten se luultavasti liikkuu omin voimin, saa tuon projektin aloittaja säätää koneen syötöt kohdilleen kun tulee joku vkloppu kotipuolessa käymään 
Tuli tuota lämpönauhaakin hommattua pakosarjaan ja downpipeen mutten saanut pyöriteltyä paikoilleen, niin ahtaan oloset putketki
