Laitetaan taas merkintää ylös :
Tämä ollut viimeiset pariviikkoa nyt sitten tallissa pukeilla.
sanotaan jo alkuun että kyllä, kuvat on surkeita ja todella surkeita. pahoittelen
Helmikuu -17, 369433km
Tuulilasin vaihtoLasin vaihdossa ei ollut mitään ihmeellistä, vanha lasi ja liimat pois, pientä alkavaa pintaruostetta löytyi mutta ne tuli hiottua pois ja maalia päälle:


Sitten lasi paikalleen:

Laitoin reilusti kotelosuojaa tuonne listojen alle :

Lopuksi vielä käsittelin kaikki lasit tällä tuotteella:
http://www.autodude.fi/tuote/lasipinnoite_dodo_juice_supernatural_glass_sealant_kit/PLX laajakaistan asennus:
PLX asennuksen koitin tehdä siististi, ja näin se sinne lopulta asentui:

Kotelosuojausta:
Tässä autossa kun ei ruosteongelmaa juurikaan ole, niin kotelosuojaa tuli leviteltyä reilusti kaikkiin oviin, Helmoihin, etulokareihin, akkukoteloihin, runkopalkkeihin ja muihin yleisiin ongelmapaikkoihin näissä. Ei tullut pahemmin kuvailtua mutta jotain oli kuitenkin:



Alustan päivitys:-Bilstein B8 iskarit joka nurkkaan
-Farmarimallin lesjöfors jouset
-Raidetangon sisä+ ulkopäät (lemförder)
-Alapallonivelet (TRW)
-Vakaajan korihelat + ulkopäät






Sitten sitä ajokorkeutta:
Juuri ulosajettuna, pölyisenä
(helmamuovissa tuo valkoinen on pala maalarinteippiä):

Pestynä, collinitet pinassa:




Talvirenkaat heitin takaisin alle lopputalveksi, joten kuvaa korkeudesta nyt niilläkin. tässä on jo ehditty ajelemaankin että on asettunut:

Korkeus navasta -> kaareen edessä 340mm, takana 350mm. Eli alusta nousi tasan sentin siitä mitä oli ennen joka on omasta mielestä enemmän kuin positiivinen asia. (ennen oli 330mm/340mm)
Ajotuntuma on näin ensimäisen 100km ajelun jälkeen omasta mielestä hyvä, takapääkin toimii oikein hyvin noilla jousilla ja B8 iskareilla. Mikä parasta ei tarvitse pelätä että jouset irtoisi kupeistaan - Missään tilanteessa
