Tapaus XC90Siitä häsvis ajovalot, tarkemmin lyhyet valot kokonaan. Vilkut, parkit, pitkätvalot ja sivuvalot pelas oikein nätisti.
No minäpä aloin hädän omaisesti etsiä sulakkeita valoille... ensin en löytänyt ja sit alkoi löytyä mutta kaikki sulakkeet oli kunnossa, ei vikakoodeja. siis sähköä ei tullut liittimiin.
KAikki kun olin käynyt läpi ajattelin että vaihan sen poratun suntin ehjään. skädäm valot palasi ja valoherjakin... nakkasin ledit pois lyhysistä ja vaihdoin halogeenit jotka näyttää ihan oksennukselle... pakko saada jostain valkoisemmat polttimot.
Mutta ei tässä vielä kaikki, jotkut ehkä ovat lukeneet tätäkin topicia ja huomanneet että olen valitellut vedätettäessä rutinasta ja olen pelännyt ties minkä osan hajonneen. Nyt väitän että rutina tuli ajonvakautuksesta ja tuo porattu suntti aiheutti sen. kävin hiekkatiellä räälläämässä jarääkkäämässä nelikkoa ja se ei perkele pitänyt mitään ääntä ja mentiin nelipyöräluisussa ja kokeilin jyrkässä mäessä että auttaako takaset ja kyllä auttaa

eikä mitään meteliä, paitti silloin kuuluu rutinaa kun ajonvakautus vilkuttaa ja se kuuluu asiaan.
Korjasin sit senkin. nyt se tuntuu taas hyvältä mutta nyt siihen on saatava xenon umpiot... Duke kun saa omaansa värkättyä ne uudet olen valmis ostamaan ne sen entiset tähän. En mene enää cemmin kanssa leikkimään millään purkkavirityksillä.