Mielenkiintonen paikka se mutka. Mitalin ansaiset jos mitään puhumatta sen vaihdat. 
Takarunko ja iskari irti repsikan puolelta niin saa sen verran rakoo että tekee helpommin.
Jotkut tehny ihan paikallaan mutta kyllä siinä tuppaa itku tuleen. 
Pistänkö osotteen minne mitallin voi laittaa

nimittäin 4 tuntia ja se letkun pätkä on vaihdettu ja apurunko on paikallaan enkä edes joutunut kiroilemaan kun luovutin ajoissa ja hain lisää työkaluja.
Sen sanon että vaihelaatikko tunkki on ostettava vielä talliin...

meni se noinkin mutta hieman iski hikeä pintaan

tämä oli se lorotuksen syy miksi vaihettiin

tuossa on uusi vieressä.

Tuollei tein tilaa sinne

sieltä se pois luiskahti

Takasin meni niin kivutta että unohdin sen kohdan kuvata kokonaan...
tässä ne jo kaikki ovat paikoillaan.

Se nylppääntynyt pultinpää viilasin sen 15mm->14mm niin sain kirittyä paikalleen ja pois se tuli noilla bilteman
värkeilläse oli siis se mitä tartti tehdä "tilattuun huoltoon" no kun luonto ei anna periksi katsoa läpi ruosteisien osien jne. niin vähän pitää korjata pellin ruosteita kun edelliset meikkaukset on antautunut niin teen huomenna kempin liimalla vähän lisää arpea ja meikkaan sen piiloon ja laitan uuden bensasuodattimen...



En tiiä alanko muuta kuin tuon taka kaaren parsimaan, pojan kanssa ollu puhe että ostetaan etulokarit uudet ja vedetään sit ihan ruiskulla maalia varovasti enemminkin...