Saiskohan tällä kertaa apuja?
Tosiaan sen huohotuspöntön aukomisen ja imusarjan vaihdon jälkeen auto on käynyt hassusti.
Tyhjäkäyntikierrokset pyörineet siinä noin 650 - käyden kuin V8 - tai 1100-1500. Ajossa muuten toiminut normaalisti, moottorijarrulle mentäessä kaasu vain kantanut hieman pitempään kuin aiemmin.
Hovikorjaaja meinasi että imusarja huonosti kiinni.
Noh, auto oli siellä, ja nyt meni pahemmaksi. Edelleen käy epätasaisesti, pääasiassa 1000-1200rpm. Kiihdyttäessä pätkii, ja kolmosella vähän ripeämmässä kiihdytyksessä vedot katosi hetkeksi kokonaan

Imusarjaan vaihdettiin tiiviste, suuttimiin o-renkaat ja silti reistaa. Mitä v*ttua?
EDIT: Nyt meinaa että suuttimissa vika. Olivat vähän kärsineet näköiset. Jännä vaan että ennen korjaajalle menoa toimi paremmin.