Kyllä se dumpin mäntä liikkuu kaasua painettaessa..
Rupeen kans Hurm0s oleen samaa mieltä että orig. bypass kiinni.. Toi suhahtelu alkaa jo melkein v*tuttamaan..
Sais sitte vaikka uusittua IMMun ja jotain muuta pientä et sais kulutustakin alas..
Jotenki haluaisin uskoa että sielä on vaan vuoto jossain, mutta kun ei vaan j*malauta löydy mistään..
Kulutuskin on aika ronski, 7800km matkalla 10.5. Nytkin kun kouluun kulkee, eestaas tulee sen 70km ja vaikka 80 taulus ajat niin silti trippi (tai se mikä mittaa kilometrit nollaan) putoaa 60:lla..
tuntuu kyllä jonkin verran vievän

itsellä on nyt tripissä 420km ja tyhjään tankkiin lupailee 380km eli 8,75 keskikulutusta lupailee ja mullahan siis kilometrit koostuu yleensä 200km matka-ajoa ja 50-150km kaupunkia riipuen koulun ja kruisailun määrästä

mutta alle kympin kyllä pitäis sunki päästä helposti...
Mitäs sulla näyttää hetkelliseksi kulutukseksi jos ajat esim tuota kahdeksaakymppiä

itsellä pyörii siinä 5-7 litran välissä tasaisella, toki sitten ylämäissä nousee ja alamäet melkeen moottorijarrulla

Tuosta IMMusta sen verta että jos se ei oireile millään tapaa (kaasunvasteen katoaminen, tyhjäkäynnin seilaus yms.) niin pelkkä puhdistus sillä crc:n puhdistussprayllä ja toiminnan tarkastaminen yleismittarilla voisi riittää

mullakin auttoi puhdistus hetken kunnes toi kaasunvaste-ongelma palas ja nyttemminhän se sitten ilmoitti haluavansa eläkkeelle

Tai mikä mä oon neuvomaan kun en itekkään mistään mitään tiedä
