On tuossa vanhemman v70:n ohjauksessa semmosta "ominaisuutta" että jyrkemmin kääntyessä tulee tietty kohta, millon joutuu pitää ratista tiukemmin kiinni.
Lähtee kuin kääntämään lisää itsekseen jos ei jarruta vastaan. Huomaa varsinkin kun lähtee pihasta, mut ilmenee tietysti myös vauhdissa.
On tehnyt tuota ostosta asti, mitään välyksiä tuennassa ei tunnu olevan. Pari kk. sitten leimasetäkään ei löytänyt mitään poikkeavaa.
Pyöränkulmissa lienee syy ja niistä kävi tietysti perinteinen aurauskulma ekana mielessä.
Auto kuitenki menee suoraan ja on maantiellä varsin lepposa ajettava että voisko syy olla camber-kulmissa?
Iskarin kiinnityspultit on sen näköset ettei oo avattu 10 vuoteen, yläpäässähän näissä ei tainnut olla säätövaraa?
Vänkärinpuolen eturengas tais olla vähän kuluneempi ulkosyrjältä.
Jos nappais nuo iskarin alapään pultit auki, siinähän tais olla pikkasen säätövaraa pukata camberia miinukselle.