Kyllä kaikki mitenkään järjellä pyörivät puljut pitää vehkeensä kunnossa nimekkäillä laatuosilla, miksköhän?
Pistätkö itse ennemmin siniseltä ostetun stefan kenokoneen kampuralle vai 4,90€ maksavan Scantecin joka saattaa pitää vuoden, kuukauden tai ei yhtään? Laatu maksaa mutta äkkiä sitä hintaa tulee kun tiuhempaan sen vaihtaa...
Miltsi päivässä on melkonen hinta seisakille, ihan mielenkiinnosta, onko joku Jeesuksen iso paperikone, joku lämpövoimalan mulikka vai mikä?
Miljoona euroa päivässä; jos liikevaihto laitoksessa on 360 MEUR/v ja kaikki tuotanto menee tämän laitteen kautta, niin hiukan kärjistetysti voi sanoa, että miljoona päivässä jää saamatta. Jäähän siinä kulut tietenkin pienemmäksi samaiselta päivältä,
mutta eipä siinä muuta kunnossapitoa ennätä tehdä, jos laakeri levähtää lennosta.
Ja valokuvat SKFn ja venäläisen pajan laakereista oli tofusteena siitä, että kyseessä on samanlainen laakeri.

))
Ja itse olin kyllä kauhian hämmästynyt, kun esitettiin tuollainen "säästö" -ohje ihan vakavana. Ja vielä isompi oli yllätys, kun kritiikkiäni ei pidetty perusteltuna. Tähän on tultu, kun "rakennusinsinöörit opastavat Nokian insinöörejä konerempassa."