Se raksutus saattaa kuulua vaihdelaatikon/kytkimen painelaakerista, itellä kun painaa kytkimen pohjaan, niin ääni katoaa. Myös kaksoismassa saattaa ääntää. Ei pitäisi hajoittaa mitään, eli ei leviä tuon äänen takia. Kaksoismassa vauhtipyörä on noilla kilsoilla jo vähän antautunut, eikä vaimenna enää kuin uutena. Jos vaihteet ei kytkeydy enää erittäin sulavasti, voi kytkimen boori kanittaa ja kytkin jää vähän kantamaan.
Kaasuläppä kannattaa puhdistaa, vaihtaa tulpat (käytä vain orginaaleja!) ja laittaa polttoaineen mukaan jotain suuttimienpuhdistusainetta. Veikkaan kuitenkin, että ominaisuus korjautuu vain kytkinremontilla, maksaa ainakin 1500 euroa. Toki joku tuossa moottorissakin on häikkänä, jos se tuollai vou vou tekee moottorijarrutuksella...
Onko tyhjäkäynti hyvä? Joissakin tapauksissa likainen kaasuläppä on vaikuttanut kovasti tyhjäkäyntiin, se aaltoilee ja kaasua painaessa kierrokset alenee hitaammin tyhjäkäynnille.
Omalla on ihan hyvä lähteä liikkeelle, joskus saattaa vähän täristää, kun moottori alkaa heilumaan liian pienillä kierroksilla. Eukkokin osaa lähteä liikkeelle sopivalla kaasulla, ihan herraskaista liikkumista, eli mun mielestä ei ole ominaisuus. Kytkimessä on hyvä tuntuma ja ilman kaasua autoa saa ryömitettyä ylämäkeen yms. eikä se sammuile helposti. Noissa vaijerikaasullisissa on kyllä parempi tuntuma, aikasempi kakkosauto oli s70 1998. Siinä tosin oli tuota massan helinää ja kytkimen kuluneisuutta enemmän.