
ahtoputken ja kuulerin välinen liitos kunnollisella putkikiristimellä

kuulerin tulopuolen liitos rosteri klemmarilla ja tämä kanssa meinaa löystyä

ahtopaine mittari löytyy ja silloin kun auto toimii niin 0.7bar paineet pysyy tasaisesti mittarissa ja on vetoja niinku pitää,silloin kun on vika päällä niin ahtopaineet pyörii 0,4-0,5 bar välissä ja mittari värisee kovasti.
moottorin vikavalon heitti päälle ja tuommoiselle bluetooth vikakoodin lukijalla antaa p1171 vikakoodia mikä voisi viitata esimerkiksi imuvuotoon jos oikein olen ymmärtänyt?(vaihtoehtoja oli myös lambda ja ilmamäärämittari vika yms yms tuolla vikakoodilla)
voiko tämä selittää sitten tuon tukkoisuuden kun ei ole vetoja autossa ja tämän ahto ongelman? koti pihaan tullessa tuommosta tavaraa roikku putken päästä ja muutama tuppo näky tien sivussa olevan.