Siis tuo BMWn konseptihan on juuri kuin vertailunasi käyttämä Casion anadigi - taitanee siis olla uusi retrokellovalintasi - onnittelen! Tyylikkyydessä täysdigitaalinen toteutus Volvolla (tai Jaguarilla tai Lambolla) on kylllä kaikilla tavoilla parempi.
No jos nyt tästä pitää vielä vääntää:
BMW:n toteutus, jossa graafisesti näytetään analogisia mittareita, on kuin tavallinen analoginen mittaristo. Tosin, kuten jo sanoin, ne sporttimittaristot ovat kyllä hemmetin rumia, mutta niissäkin tärkeät tiedot on nähtävillä myös analogisena.
Volvossa digitaalisena (ei-analogisena) on mm. kierrosluku, polttoainemäärä, jne. Ymmärtänet siis, että digitaalinen ei ole sama asia kuin analoginen esitettynä graafisesti?
Joten ei todellakaan ole verrattavissa keskenään ihan loogisesti ajateltuna. Toki sinä voit pienessä päässäsi muuntaa reaalimaailmaa ja tehdä omat vertailusi, ei haittaa minua.
Käytän jatkossakin analogista mekaanista automaattikelloa, vaikka muuta kuvittelisit.
En esimerkiksi tällaisia kelloja:

Ja modeille tiedoksi, että kyllähän ajannäytön eri mahdollisuudet ja tulevat mittaristot Volvossa liittyvät toisiinsa
