Tässä on nyt tämän vuoden kevätpuolelta 4 kuvaa sangen onnistuneista pysäköinneistä:

Kumpikaan kuvan autoista EI ollut lastaamassa tai purkamassa. Kyltissä kielletään pysäköinti paitsi em. touhun ajaksi. Mulla oli tonne monta suurta lavaa jotka ei tuosta mahtunut. Roskalava on vähän myös tiellä mutta jos paku ei olis ollut tossa, olisin helposti mahtunut viemään roinat lavan vasemmalta puolelta, jos taas ha ei olis tuossa ollut, olis lavan oikealta puolelta päässyt.

Kouvolasta muuan tukun pihalta. Kuvassa olevaa loistavasti pysäköityä autoa ei lastattu tai purettu vaikka sekin toki olis tossa ollut kielletty. Ei varmaan ihan vahingossa noin mene. Oli ainakin yli 30 min tuossa.

Näin kun nuorehko herrasmies parkkeerasi autonsa tuohon ja ite häipyi kauppaan.. Jalankulkijankin piti väistää että tämä loistopysäköinti saatiin suoretettua kuvanmukaiseen paikkaan!

Kerralla useampikin loistoparkkeeraus. Tämä ääliö parkkeerasi punaisen "Piinatun rellunsa" hienosti tuohon keskelle poikittain, suoraan nenäni edestä vaikka näki takuulla että olen tohon tulossa. Samaan aikaan myös toinen jakari oli tulossa. tuohon laituriin sopii 2 kuorma-autoa vierekkäin. Häipyi sisälle ja n. 10 minuutin kuluttua kantoi noin 10 pientä pahvilaatikkoa tuohon laiturille, toki 1 kerrallaan ja sitten alkoi lastaamaan niitä autoonsa, toki myös 1 kerrallaan. Koko homma vei vartin, kyllä oli kiva varttua ja samalla itse tukkia terveyskeskuksen parkkipaikkaa KOSKA peilistä näkyvien autojen ääliö-kuljettajat olivat jättäneet autonsa ajoväylälle!
Tämmöstä tälläkertaa.